środa, 23 marca 2011

Uwaga na złodziei

Pierwszy raz w życiu ktoś próbował mnie okraść.... Wracając z zakupów poczułam, że moja torebka (zawieszona przez ramię, swobodnie wisząca z tyłu) delikatnie się poruszyła. Odruchowo odwróciłam się i zobaczyłam młodego mężczyznę z portfelem w dłoni, niestety był to MÓJ portfel! Pierwszy raz w życiu znalazłam się w takiej sytuacji i przyznam szczerze nie bardzo wiedziałam jak się zachować. Stanęłam wiec jak wryta z niedowierzaniem patrząc na jegomościa, który zerkając na mnie z lekkim przerażeniem podawał mi mój własny portfel, po czym szybko się oddalił. Skonsternowana sprawdziłam zawartość, i na szczęście nic nie zginęło. Mniejsza z pieniędzmi, których i tak za wiele przy sobie nie miałam, ale perspektywa utraty dokumentów porządnie mnie przeraziły....

1 komentarz:

  1. Kochana nie nos przy sobie wszystkich dokumentow i torebeczke zawsze trzymaj z porzodu kiedy znajdujesz sie w zaludnionym miejscu.
    Poza tym super czyta sie twoj blog--kuzynka Kasia

    OdpowiedzUsuń

Po skomentowaniu, podpisz się!